Att HV kommer åka sidledes till lillebror i Döhult och dra på sköningskepan och inte bry sig ett smack om matchen tror jag inte alls på. De vill ju såklart avsluta på topp nu när alla anspänningar om kvalspel släppt. Som herrn i bifogad bild skriver med så lär de ju bli bra uppslutning med Bibelkramare på läktarna med, vilket spelarna såklart vet om.
Nu får OINK🐷 ses som favoriter ändå, men inte fan är det 3p de kommer kunna promenera hem.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att HV kommer åka sidledes till lillebror i Döhult och dra på sköningskepan och inte bry sig ett smack om matchen tror jag inte alls på.
De vill ju såklart avsluta på topp nu när alla anspänningar om kvalspel släppt.
Som herrn i bifogad bild skriver med så lär de ju bli bra uppslutning med Bibelkramare på läktarna med, vilket spelarna såklart vet om.
Nu får OINK🐷 ses som favoriter ändå, men inte fan är det 3p de kommer kunna promenera hem.