1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2491518

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Jag TROR Rindell är färdig och Jonte eventuellt spelar kvarten, just med tanke på vad som hände, Rindell åker på en hård propp, Jonte tar emot sig och axeln går ur led (med all sannolikhet) utan det är en stor smäll.

Och som Jimmy skrev på twitter, senast Jontes axel var ur led i NHL var han borta i 8 dagar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ett återfall är värre än när det först blir skadat. Från tidigare erfarenheter. Men jag tror helt klart han redo för spel i kvarten, vilken match han blir startredo till återstår att se

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.