1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2491520

Sv: Apropå nånting...
Lomond: Nyckelbenet kan det ju omöjligt vara tycker jag iaf. Skottet tar på skridskon bara och han får en vridning och håller sig för axeln. Är axeln ur led bör det kunna trycka till den så den är bra på några dagar i de flesta fall.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Precis så tycker jag också! Lät konstigt tycker jag också att det skulle va nyckelbenet.
Nån axelhistoria därmed mera troligt känns det i alla fall som. Så får ju hoppas det inte är nån clavikula historia...👊👍!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.