El Maco: Nope, var inte inne på nån McD ikväll. Däremot var jag på Kompaniet samtidigt som du och var definitivt den ende där med fet småländsk dialekt.
Är själv inte speciellt frusen av mig, men måste säga att jag är impad av din klädsel...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Är själv inte speciellt frusen av mig, men måste säga att jag är impad av din klädsel...
Pneumonia på gång, älla?
Timrå rockar alltid fetast!