vi är TIMRÅ och vi ger aldrig upp.. i dag är gud trasig..någon som har sett min skalle springa förbi?? sicken fest igår..och man har även fått träffat en del HS skribenter..coola typer...vi är TIMRÅ och vi ger aldrig upp..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
i dag är gud trasig..någon som har sett min skalle springa förbi??
sicken fest igår..och man har även fått träffat en del HS skribenter..coola typer...vi är TIMRÅ och vi ger aldrig upp..
FORZA TIMRÅ IK