Synct: Ja, håller med. Men förra säsongen när vi nollade "djuren" i kvalet, då var vi ju också helt chanslösa! Nä, även om jag som sagt är en inbiten optimist, så är det svårt att kräva vinst. Men som sagt så länge chansen finns, lever hoppet!🥳🤩🥳
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä, även om jag som sagt är en inbiten optimist, så är det svårt att kräva vinst.
Men som sagt så länge chansen finns, lever hoppet!🥳🤩🥳