+ 3
Inlägg: 2493498
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Undrar om Nubben sagt till där nere i HV att man måste servera pannkakor i mässen på Torsdagar? Enligt Kolan hade de visst slarvat med det tidigare
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 12
Tack 🙏👍
Hann valde Nubben..frikyrkan…pannkakor..bulla..saft!