Timrå4ever: Jo jag landar väl i nått liknande med. Om nu inte Hanzl går ner i lön för att han och frun trivs väldigt bra. Då kör vi Hanzl som 3:e center och Lundin som 4:e center, sen in med riktig kvalité center till andrakedjan när tv pengen höjs till säsongen 24/25. 😁
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då kör vi Hanzl som 3:e center och Lundin som 4:e center, sen in med riktig kvalité center till andrakedjan när tv pengen höjs till säsongen 24/25. 😁