1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495295

Sv: Apropå nånting...
Såg precis PK:n efter Brynäs-Malmö. Ove tycker alltså att Brynäs gör många bra saker och bara några få dåliga.

Jisses

Ta in det....om någon Timråtränare skulle sagt något liknande efter en sådan prestation. Strutsbeteendet dominerar totalt. Kravbilden för att få vara tränare i Brynäs är alltså att man oavsett vad aldrig n å g o n s i n yppar någon negativ kritik mot lagets prestationer i stort eller föreningen i övrigt.

Jag börjar bli mer och mer säker på att Huge verkligen styr den föreningen. På riktigt. IRL

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bra genomgång i dagens ST över läget i truppen för nästa år. Det som sticker ut enligt mig:

* På pappret får vi en sämre backsida (med högst sannolikhet lägre löne cap än idag)
* Lodin inte välkommen - ” En annan spelare som det spekulerats om är Viktor Lodin. Han har själv sagt på sociala medier att han fått nej från Timrå – och det stämmer att han inte kommer representera klubben nästa säsong. Enligt uppgifter till ST är en av anledningarna att Lodin inte är önskvärd i klubben av övriga spelare.”

Annars inga större överraskningar enligt mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer