1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495325

Sv: Apropå nånting...
Kanske har med hans fritidssysslor att göra?
(Ungefär vad som blev med J.Olofsson).
Ledande spelare i laget har nog krav på spelarna idag och vill undvika spelare som festar mycket och/eller tar droger etc..
rena spekulationer men känns rimligt för jag tvivlar väl på att det är någon personlig konflikt?

Tycker det är synd för Lodin är ju en riktigt bra spelare med bra spelaregenskaper.
Om det som befaras är anledningen får man gilla läget och beundra principerna/värderingarna i laget.

Kanske finns det en plats när han mognat på sig🤙🏼

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Oakleafer : ja det är fritiden som är problemet. JO har ju tom varit avstängd av löven iår pga samma fritidsintressen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer