1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 249534

Sv: Kenta - rörd och skakad
El Maco: På vilket sätt är Stockholm snyggare att titta på...? Kan hålla med om att Stockholm är en mycket vacker stad från vattnet, men också på sina ställen en mycket ful stad (inne i city)... Göteborg är på något sätt mer balanserad grön och charmig tycker jag... Snygg i de små detaljerna... Men Timrå avstår jag från att kommentera... Däremot är Sundsvall en riktigt fin stad inne i centrum!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.