Jåkkinen: Beror mycket på hur utvecklingen blir på diverse spelare. Rindell, OJ, Bernhardt, Värmhed, Walli (om han blir kvar) Forsmark och Edfeldt kan alla ta steg. Rindell måste ta steg till en toppback.
Men det är mycket OM. Pettersson måste höja sig, samma med Wedin, han ska vara hel också. Hanzl får absolut inte tappa i kvalitet. Svensson och Erixon får inte tappa nivån heller. Svensson har redan börjat svajat i prestationerna denna säsong. Mycket frågetecken kommer det vara iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det är mycket OM. Pettersson måste höja sig, samma med Wedin, han ska vara hel också. Hanzl får absolut inte tappa i kvalitet. Svensson och Erixon får inte tappa nivån heller. Svensson har redan börjat svajat i prestationerna denna säsong. Mycket frågetecken kommer det vara iaf.