1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495406

Sv: Apropå nånting...
jhnd91: Jag tror inte STs ingångar i de faktiska tankegångarna är speciellt avancerade. Var någonstans har jag sagt att det inte finns saker i laget som står klart redan nu? Allt som står i den där artikeln har ju redan avhandlats här sedan typ nyår. Förutom OJ då, och Lodin som ”bara” avhandlats ett par veckor.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Du tror alltså inte att journalister, som jobbar till 90% mot Timrå IK och hockey under säsongen, är på alla träningar och matcher inte har koll på detta, och att deras "ingångar" är så pass vaga?

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Har ST någonsin levererat kvalitativ journalistik när det gäller bevakning av Timrå? Nope. Ska de helt plötsligt leverera träffsäkra insights om Timrå? Mja jag är skeptisk.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer