1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495441

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jaha, hörni. Det är ju alltid någon otippad som kliver fram och höjer sig i slutspel. Vem tror ni på i vårat lag? Själv har jag en känsla för att både Panu Mieho och Magnus Pääjärvi kan vara två som kommer vara utropstecken. En känsla jag har.
Lundin känns också väldigt på gång!
Det viktigaste av allt vore dock om EP kunde få känna nätrassel redan på fredag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Förutom de du nämner. EP och Hartmann känns som "jokrar" Känns som Dahlen om han är relativt hel kan avgöra någon match, hoppas det iaf. Har stora förhoppningar. Vore surt att åka ut, men det blir en godkänd säsong oavsett. Vi får nog inte bättre förutsättningar att gå till semi än nu på ett tag gissar jag.

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Palola gör flest mål

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer