1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495542

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Mkt bra genomgång av ST tycker jag, även om det mest av infon redan valsat runt här inne så måste jag ju slänga lite mer bensin på Lodin elden genom att citera STs kommentar ang. Lodin:

"En annan spelare som det spekulerats om är Viktor Lodin. Han har själv sagt på sociala medier att han fått nej från Timrå – och det stämmer att han inte kommer representera klubben nästa säsong. Enligt uppgifter till ST är en av anledningarna att Lodin inte är önskvärd i klubben av övriga spelare."

Har jag missat nåt eller har vi haft den spekulationen uppe på bordet här på forumet?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Den var du lite sen på hjärtat ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer