1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 249567

Sv: Kenta - rörd och skakad
frölundahjärta: Kungsholmen har sina fördelar och är rätt så trevligt. Stadsdelen är lite profillös eftersom det inte finns så många innekrogar, trendiga barer eller så men att bo där rekommenderas (om inte annat för att priset på BR är lite lägre än Östermalm och trendiga Söööder...).

Bo på Kungsholmen, gå ut på Söder, handla på Östermalm och jobba i City är en bra kombination...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.