1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495721

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Kom på en ganska galen sak när jag tittade på den matchen att TAIF:s lilla hemmarink har plats för 3400 pers. Det bor ca 3000 i Tingsryd. Dem där sketna gamla träbänkarna på typ 3 rader får alltså plats med hela stadens invånare. Vet inte varför det fascinerar mig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gurkan: Ni är galna i Övik, det är därför ni har 6 fingrar och gilla banjomusik…

Sv: Apropå nånting...
Lite märkligt att just Tingsryd mot Västervik har upplägget 2 hemma 2 borta osv . Dessa lag '' bor '' väl nära varandra . Samtidigt ska SAIK och Rögle mötas varannan dag och varannan hemma/borta.***** Ja ok 24 mil mil såg jag nu , men större avstånd finns ju

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.