+ 10
Inlägg: 2495737
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jadu, Dahlén, Hanzl, Lander, Pettersson, Wedin, Hållander skojar man inte bort. Räkna även in Pääjärvi och Hartmann där nu när dom börjat spinna igång.
För att bredda ut hela jäkla laget:
Dahlén-Hanzl-Pääjärvi
Hållander-Lander-Hartmann
Wedin-Johansson-Pettersson
Mieho-Andersson-Walli.
Extra:Värmhed, Boyce.
Blir det ingen Walli så tar vi Lundin istället. Då får han spela i en 3e. Sedan in med en ung lovande finne som är rightare på Wallis plats.
För att bredda ut hela jäkla laget:
Dahlén-Hanzl-Pääjärvi
Hållander-Lander-Hartmann
Wedin-Johansson-Pettersson
Mieho-Andersson-Walli.
Extra:Värmhed, Boyce.
Blir det ingen Walli så tar vi Lundin istället. Då får han spela i en 3e. Sedan in med en ung lovande finne som är rightare på Wallis plats.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Wedin får ses som ett nyförvärv, tycker jag hört den förut.. Tyvärr är det bara att kolla senaste årens skadefrånvaro för att tänka att det är rätt höga odds att karln kommer spela mer än 30 talet matcher även kommande säsong.
Vill inte låta bitter, men jag har ingen go känsla vad gäller Wedda bara.
Det är lite Mattias Sjögren över honom på nått sätt. Han som va lagkapten i Rögle men där känslan är att han nästan alltid gick sönder och stod på ett rätt dyrt kontrakt.
Med tanke på våran begränsade ekonomi så har vi inte riktigt råd med en topp 6 spelare som knappt kommer spela.
Vill inte låta bitter, men jag har ingen go känsla vad gäller Wedda bara.
Det är lite Mattias Sjögren över honom på nått sätt. Han som va lagkapten i Rögle men där känslan är att han nästan alltid gick sönder och stod på ett rätt dyrt kontrakt.
Med tanke på våran begränsade ekonomi så har vi inte riktigt råd med en topp 6 spelare som knappt kommer spela.
+ 3
D.Värmhed mfl kommer fortsätta ta kliv. Känns bättre att ha dom på kontrakt än Palola, Alvarez, Stenqvist osv