Tänk Hartmann, Walli, Albin, JJ, Svensson, Boyce (i synnerhet) och Ante, som på 3 år spelat upp laget från HA, hållit laget kvar i SHL via ödeskval och nu ska spela kvartsfinal om SM-guld. Snacka om känslosamma vårar för dessa killar, där den roligaste kanske tar vid nu.
Oavsett om vissa av dessas framtid i laget är omdebatterade nu, och några av dem inte har de sexigaste rollerna i ett lagbygge så är jag så otroligt tacksam för det hårda slitet till att vi är där vi är nu.
Hoppas dessa njuter lite extra av dessa matcher. Det är de mer än förtjänta av!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oavsett om vissa av dessas framtid i laget är omdebatterade nu, och några av dem inte har de sexigaste rollerna i ett lagbygge så är jag så otroligt tacksam för det hårda slitet till att vi är där vi är nu.
Hoppas dessa njuter lite extra av dessa matcher. Det är de mer än förtjänta av!