1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2498572

Sv: Slutspel 2023
Töm o glöm gårdagen.
Urusel första för att sen verkligen börja sätta tonen. Synd på flaxmålet till 3-1. JJ såg ingenting med 4 spelare i vägen.

Nu har Örebro använt sitt flax för den här matchserien både med domare o turmål.
Nu är det vår ”tur”, så att säga.
Dahlén, Hanzl o Pääjärvi har släppt in sina mål mot Örebro nu är det dags att casha in framåt i form av mål.
Käka taggtråd o skit järnspik resten av matcherna.
Klacken ägde igår! Nu ska Sverige få se hur nya SCA Arena ska o kommer att låta. (Jag vet att den heter NHC just nu.)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer