Töm o glöm gårdagen. Urusel första för att sen verkligen börja sätta tonen. Synd på flaxmålet till 3-1. JJ såg ingenting med 4 spelare i vägen.
Nu har Örebro använt sitt flax för den här matchserien både med domare o turmål. Nu är det vår ”tur”, så att säga. Dahlén, Hanzl o Pääjärvi har släppt in sina mål mot Örebro nu är det dags att casha in framåt i form av mål. Käka taggtråd o skit järnspik resten av matcherna. Klacken ägde igår! Nu ska Sverige få se hur nya SCA Arena ska o kommer att låta. (Jag vet att den heter NHC just nu.)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Urusel första för att sen verkligen börja sätta tonen. Synd på flaxmålet till 3-1. JJ såg ingenting med 4 spelare i vägen.
Nu har Örebro använt sitt flax för den här matchserien både med domare o turmål.
Nu är det vår ”tur”, så att säga.
Dahlén, Hanzl o Pääjärvi har släppt in sina mål mot Örebro nu är det dags att casha in framåt i form av mål.
Käka taggtråd o skit järnspik resten av matcherna.
Klacken ägde igår! Nu ska Sverige få se hur nya SCA Arena ska o kommer att låta. (Jag vet att den heter NHC just nu.)