Ikväll gäller det, för mig är det i alla fall lite vinna/försvinna. Viktigt att vi sätter tonen direkt med ett magiskt publikstöd i ryggen! Vinner vi idag, kommer vi att ta hem hela matchserien. Är det ikväll det vänder för EP? Man kan ju hoppas, han är i sina bästa stunder en otroligt skicklig forward. 🥳
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Man kan ju hoppas, han är i sina bästa stunder en otroligt skicklig forward. 🥳