{9908}: Matchen idag kommer sluta 2-3 till Örebro. Just för att vi har oflyt.. Men man har ju en liten känsla ändå att vi kommer spela som besatt. Att hela hallen får laget att spela sin absolut bästa hockey någonsin. Likt Linköping hemma där Alvarez satte 3 mål. (Min dotter sjung "Alvarez allez allez allez" hela kvällen därefter). Hoppas att det blir en ruggig fest av allt!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men man har ju en liten känsla ändå att vi kommer spela som besatt. Att hela hallen får laget att spela sin absolut bästa hockey någonsin. Likt Linköping hemma där Alvarez satte 3 mål. (Min dotter sjung "Alvarez allez allez allez" hela kvällen därefter). Hoppas att det blir en ruggig fest av allt!