Det här är faktiskt jäkligt mäktig av Rögle Fansen (se länk) Vore underbart om vi kunde få till något liknande även om vår hymn kanske inte är lika bra.
Men nått jag stört mig länge på att inte ens ståplats håller upp halsdukarna vid Timrå Hej. Några gör det men de flesta inte. Halsdukarna ska upp! Klackledaren måste se till så det sker! Ser betydligt mäktigare ut då.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vore underbart om vi kunde få till något liknande även om vår hymn kanske inte är lika bra.
Men nått jag stört mig länge på att inte ens ståplats håller upp halsdukarna vid Timrå Hej. Några gör det men de flesta inte. Halsdukarna ska upp!
Klackledaren måste se till så det sker!
Ser betydligt mäktigare ut då.