Ska jag vara ärlig så skiter jag nästan i hur det går nu, allt är bonus. Från att blivit tippade för ett nerkval till målsättningen att slippa kvala så är det helt otroligt att spela kvartsfinal. Naturligtvis hoppas jag på att man går segrande ur detta men grinar som sagt inte om det inte blir så. Spelarna borde känna lika och kunna spela avslappnat och köra utan press och leka hockey och därmed vinna när pressen är högre på Örebro.
+ 8
