Jåkkinen: Ett mycket märkligt beslut att ha honom som sportchef. Jag tror han är en person som som inte kommer kunna stå tyst när han anser att huvudtränaren begår ett misstag.
För er som fortfarande inte köper mitt resonemang att Harnebring är det värsta som kan hända oss ”rättskipar”-väg så har nu både Alvarez och Lander fått sina klubbor utslagna ur händerna. Den enda Örebroarn det hänt för fick PP med sig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer