bar mofftak: Örebro är lite bättre, vi är steget efter, då kommer utvisningarna som ett brev på posten. Örebro är bättre än oss så här långt. Våra ledande spelare framåt, Dahlen, EP mfl skapar ingenting. Det håller inte. Lander och Hanzl gör ju ett hästjobb i försvaret, men killarna som ska producera måste upp.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Örebro är bättre än oss så här långt. Våra ledande spelare framåt, Dahlen, EP mfl skapar ingenting. Det håller inte.
Lander och Hanzl gör ju ett hästjobb i försvaret, men killarna som ska producera måste upp.