RunarUp: Ja denna var inge vidare. Men så mentalt viktigt att vi lyckas kvittera innan 3:e. All press ligger dock på oss är känslan. Förlust idag och det kan bli en mental uppförsbacke med 2-0 underläge i matchserien.
RunarUp: på det stora hela är det ingen bra period från oss, vi ska väl nästan vara glada att det står 2-2. Men det ser verkligen ut som en sån där match där vi kommer att explodera, i positiv bemärkelse, i tredje perioden. Det finns mycket vilja i laget men inte så mycket kunnande när vi har långt till avbytarbåset.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer