Då var det över för den här säsongen. Den som tror att det går att vända detta är inte mentalt frisk. Finns inget i Timrås spel som ens skulle kunna gripa ett omöjligt halmstrå i detta fall. Timrå kanske kan nå en semifinal om något år. Det lag dom kommer ha nästa år har inte den kapaciteten tyvärr. Alldeles för många spelare som inte räcker till på denna nivå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer