+ 2
Inlägg: 2501799
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Han är väl vad jag förstår inte aktuell för nån annan roll i SAIK heller? Låt vara i ett bättre lag. Men för den personliga utvecklingens skull har jag lite svårt att förstå valet. Är det så simpelt att det stavas mer pengar månne?
+ 2
Men som brunkare i en 3:e eller 4:e kedja!