Labban: Ja men hade han varit den nästa Mats Sundin så hade han väl ändå inte hamnat i 4e kedjan? Eller är det svågerpolitik deluxe i laguttagningarna? Just i Walli fallet verkar det ju dock som vi kan sluta spekulera om SAIK ryktet stämmer.
Tänk om det blir så jävligt att vi sumpar Walli och förlänger med Lundin
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Just i Walli fallet verkar det ju dock som vi kan sluta spekulera om SAIK ryktet stämmer.
Tänk om det blir så jävligt att vi sumpar Walli och förlänger med Lundin