Antagligen stavas det mer pengar, men borde inte Timrå IK kunna uppbåda större ekonomiska resurser nu med mäktiga SCA bakom ryggen? Eller är jag helt ute och cyklar? Tänker att det skulle ha viss betydelse med en så pass stark sponsor för arenan. Men jag kan ju inte det där. Civilekonom på papperet, men ändå rätt kass på ekonomi i praktiken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Antagligen stavas det mer pengar, men borde inte Timrå IK kunna uppbåda större ekonomiska resurser nu med mäktiga SCA bakom ryggen? Eller är jag helt ute och cyklar? Tänker att det skulle ha viss betydelse med en så pass stark sponsor för arenan. Men jag kan ju inte det där. Civilekonom på papperet, men ändå rätt kass på ekonomi i praktiken.