Tom Topp: Timrå har släppt kvällens lag. Både Erixon och Lundin spelar. Walli kliver in i andralinan tillsammans med Lander och Pettersson. Lundin center i tredje med Alvarez och Hartmann. Fjärde kör Mieho och Palola med Boyce mellan sig.
Tom Topp: Nej och nu var inte tanken att sitta och vara domedagsprofet så här mitt i brinnande slutspel. Snart åker vi och det vankas smisk av PlastBro!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...