Tom Topp: Stämmer STs info så blir det väl inte mycket Sillynyheter.. De verkar ju övertygade om sin info i allafall. Hoppas de har fel, speciellt med tanke på backsidan. Det är ju inte mycket utvecklingspotential med tanke på alla som är kvar och vad vi tappar, utan att ens ersätta i så fall.
Forwardssidan ser ut att höjas nån nivå, målvaktssidan likaså. Backsidan står jag fast vid att den försvagas, speciellt när man knappt ersätter Eronen eller Stenqvist min bok i så fall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Forwardssidan ser ut att höjas nån nivå, målvaktssidan likaså. Backsidan står jag fast vid att den försvagas, speciellt när man knappt ersätter Eronen eller Stenqvist min bok i så fall.