frölundahjärta: Så ena gången spelar laget så dåligt så dom förtjänar inget stöd...och andra gången så leder dom med för mycket? Ojoj...ni är lustiga ni. Har upplevt betydligt bättre publiktryck i tex Karlstad...så att ni skulle vara landets bästa publik låter inte som något annat än ett stort skämt.Tyvärr!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har upplevt betydligt bättre publiktryck i tex Karlstad...så att ni skulle vara landets bästa publik låter inte som något annat än ett stort skämt.Tyvärr!