frölundahjärta: Ja tänka sej att jag har varit i några andra arenor/ishallar! Vill du att jag ska räkna upp dom eller?
Ni har ett skapligt tryck men att framställa er som landets bästa publik låter väldigt...FEL! Förstår inte varför ni tar åt er så väldigt för...försök låta lite mer på matcherna istället vettja!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ni har ett skapligt tryck men att framställa er som landets bästa publik låter väldigt...FEL! Förstår inte varför ni tar åt er så väldigt för...försök låta lite mer på matcherna istället vettja!