cloon: Säger inte att han gjort någon exceptionellt bra match, säger inte att han varit bra. Men på varje tabbe JJ gjort så kan jag räkna 2-3 försvarstabbar som ställt till det.
Framförallt är det osäkerheten i egen zon som är vårat problem. Man såg ju tendenser till det redan i grundserien. Hur vi kladdar och dräller med puck. Eller att vi blir helt passiva och inte förmår varken täcka eller styra bort puckar.
Labban: Ja och skillnaden då i många segrar var just lugnet och tryggheten JJ hade. Tog det mesta och lite till av de möjliga skotten och sög returer som en bläckfisk.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Framförallt är det osäkerheten i egen zon som är vårat problem. Man såg ju tendenser till det redan i grundserien. Hur vi kladdar och dräller med puck. Eller att vi blir helt passiva och inte förmår varken täcka eller styra bort puckar.