Bee: Bara att vara ärlig o inse att Örebro är starkare o tuffare totalt sett! Man är ett mer homogent lag o framför kassarna är det ju klasskillnad... Sen i sista idag vart det ju nästan parodi... Hade trott vi skulle komma i fart o desperation då men hade ju ingen fart alls o framförallt orkade vi ju inte. Vissa spelare matchades alldes för mycket! Nä ska nog mycket till nu men det är ju bortaplan nu så man vet ju aldrig...😁!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen i sista idag vart det ju nästan parodi...
Hade trott vi skulle komma i fart o desperation då men hade ju ingen fart alls o framförallt orkade vi ju inte. Vissa spelare matchades alldes för mycket!
Nä ska nog mycket till nu men det är ju bortaplan nu så man vet ju aldrig...😁!