frölundahjärta: Vad som utgör bästa publik bör väl ändå vara en kombination mellan klack och övrig publik. För klacken är väl oxå publik eller? Sen om jag ska dra en sak jag tycker väger in rätt högt är att det ska låta även när spelet går i baklås...och även om man ligger under målmässigt. vilket fån som helst kan heja i medgång.
Blev du nöjd med mitt svar om vilka arenor jag besökt förresten?Kvalificerade jag mej för att få ha en åsikt...?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen om jag ska dra en sak jag tycker väger in rätt högt är att det ska låta även när spelet går i baklås...och även om man ligger under målmässigt. vilket fån som helst kan heja i medgång.
Blev du nöjd med mitt svar om vilka arenor jag besökt förresten?Kvalificerade jag mej för att få ha en åsikt...?