1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2507030

Sv: Slutspel 2023
Läktarproffset: I mina ögon finns det tre anledningar att Timrå förlorar ikväll, och problemen har varit återkommande i matchserien:

1. Inte tillräckligt starka framför eget mål
2. Förlorar för många tekningar, särskilt i försvarszon
3. Mediokert målvaktsspel

Håller med flera andra skribenter om att ett målvaktsbyte inte vore fel. JJ har varit ok, inte mer.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Vargher85: Klockren analys. Håller med helt.

Tycker dessutom att vi verkligen möter ett slutspelsstarkt Örebro också. Tyvärr.

Nu hoppas jag att Timrå rånar - med JJ, KK, Huss eller vem fan som helst i mål - Örebro på en till match där nere så det blir en match till här uppe. Om inte annat för spelarna i Örebros skull; måste ju vara magiskt för dom att spela när det är sånt jävla tryck på läktarna som omväxling.

Brynäsjävlarna ute alltså. Fy fan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer