1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2507141

Sv: Slutspel 2023
Ärade Timrånördar där ute!
Ja vill bar säg dä igen!
För 1 år sen spel vi play-out!!!
Ångesten va brutal..
Men vi greja dä galant 🙏🎉
I år bygg vi nytt å ja tyck vi gör dä beundransvärt som bli 5 i grundserien!🙏❤️
Vi lira slutspel för 13 år sen å många har int spelat slutspel innan!
Hur dä än går på lördag så ä ja så jävla STOLT över laget!
Vi skull int spela slutspel denna säsongen..
Bar klar oss kvar.
Som sagt…
I år var vi här för att bygga och lära och nästa år tar vi nästa steg!
Vi har 1-3 i matcher men det är INTE över förrän det är ÖVER!!
Ny tag och 60 minuter i Behrn Arena kl 15! 💪💪💪
Och jag hoppas att vi vilar JJ 🙏
Uppladdat:

500x0-0e52ff51-ba29-4c8a-bfdc-fface39508c6.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer