{297}: Ja jag har svårt att fatta beefen kring Kinnvall ändå. Visst defensiven kanske inte är den bästa, men han är ju i en bra ålder och kan ju förbättra den med givetvis!
Detta är bilden på när Ante och Niklas ville se klart Brynäsmatchen inna presskonferensen. Säkerligen lite av extra intresse för "sportchef" Niklas. 😅
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Detta är bilden på när Ante och Niklas ville se klart Brynäsmatchen inna presskonferensen. Säkerligen lite av extra intresse för "sportchef" Niklas. 😅