{9908}: Hoppas vi lyckas sprattla fram en vinst och en till hemmamatch i allafall. Det vore guld värt för kassakistan med ett fullsatt NHC på måndag igen.
Meen till nästa säsong så måste Ante och CO se sig själva i spegeln. Det går inte att köra ytterliggare en säsong och vara slagpåsar på hemmais. Då kommer vi aldrig vinna tillbaks folket i serielunken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Meen till nästa säsong så måste Ante och CO se sig själva i spegeln. Det går inte att köra ytterliggare en säsong och vara slagpåsar på hemmais. Då kommer vi aldrig vinna tillbaks folket i serielunken.