1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 250837

Sv: Socker-Conny
Knylan: Jo, men det är NeC sida.
Vore det inte för Örnjävulen har man ju kunnat köpt nått ( c :
Var in och kollad. Allt som såg nogot så när bra ut hade den fula jävla örnen på. Inte en matchtröja heller fanns.
Men min 7åriga son skulle säkert gilla Kimmo T-shirten.
Sen var ju utbudet begränsat i förrhållandevis till Sovenier shopens.
Så man får nog handla där om man skall ha nått.
Var väll jävla tur att Postilljon keppsen som Freddan har inte fans där ( c : Det måste vara den fulaste keps som finns ( c :

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.