1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2510418

Sv: Slutspel 2023
{297}: Ja Växjö blir verkligen blottade i detta slutspel. Känns som det saknas lite karaktärer i det laget.
Fatta vad sjukt om vi lyckas sprattla oss vidare och Luleå Vinner nästa, Då kan det alltså sluta med en semi mot Frölunda om de vinner imorgon. Ett lag vi slog 4 av 4 ggr i serien..

Nåja, vi lär väl förlora imorn men då tycker jag vi gör det med flaggan i topp ändå, även om det svider extra mot ett plast och Primadonna lag som Örebro.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: förra gången vi satt och hoppades resultaten skulle gå vår väg slutade det med en femteplats ...... it could happen

Sv: Slutspel 2023
Riktigt snyggt av Röglepubliken där nästan hela arenan stannar kvar och hyllar även när man ligger under med 1-5, med flera minuter kvar.
Rätt säker på att vi gör samma om det inte skulle gå vägen imorgon.

Spännande att se hur det ser ut i Vida arena på tisdag om Luleå leder med ett par mål med någon minut kvar.
Min gissning: Folkflykt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer