Smokey: Aj fan. vilken tur att jag sa först och därmed paxade första platsen. :D
Jag har jagat två biljetter hela dagen innan jag gav upp, hade varit fränt att låta dottern uppleva det på plats. Men lär inte skrika nått mindre i tv-soffan :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har jagat två biljetter hela dagen innan jag gav upp, hade varit fränt att låta dottern uppleva det på plats. Men lär inte skrika nått mindre i tv-soffan :)