Zäta75: Tyckte det var intressant att Ante nämnde senast att Lyytinen inte var helt 100 i slutet av säsongen och gick på penicillinkur. Vi hade ju en dipp på backsidan i stort då. Nu när Lyytinen verkar återställd så ser vi ju vilken klass killen har, beslutsamheten, tjurigheten och ändå skills. Hoppas Kapanen binder upp han på fler säsonger än bara nästa. 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu när Lyytinen verkar återställd så ser vi ju vilken klass killen har, beslutsamheten, tjurigheten och ändå skills.
Hoppas Kapanen binder upp han på fler säsonger än bara nästa. 🙂