Bee: mycket märklig matchstart. Tycker vi kommer ut klart bäst, bättre än vad vi gjort någon av kvartarna. Örebro i sin tur öppnar klart svagast, det är första matchen nu där vi sätter press tidigt i första. Sen blir det ju en jäkla målvaktstavla men efter det har vi ju några rejäla markeringsmissar också. Även på deras mål är det ju en jävla gräslig pinch där av timråspelare som gör att dom får 3-2-läge. Vi ska nog vara nöjda med 1-1 efter den här perioden. Försvarsspelet måste bli rejälare, Timrå måste spela med större marginaler.
Bee: Timrå dominerar 1a men Örebro har en hel del farliga lägen och får ett flytmål med viss hjälp av Jakob Johansson. Skulle definitivt känts bättre att leda med 1-0. Känns som om vi kontrollerade matchen fram till vårt ledningsmål.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...