Weird perre! Timrå tar tag i taktpinnen, men spelar ändå lite avvaktande. På ett sätt imponerande att man kan skapa så pass många chanser trots att man knappt har ett anfall i fart från egen zon.
Målen Öret får...är ju sjuka. Den där får JJ ta på sig. Han har gott om tid på sig att positionera sig ordentligt där.
Ingen bra känsla. Luktar säsongsavslutning i afton.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...