She: Tycker Stenqvist gör det bra, Erixon lite för seg ännu men låser fast bra vid sargen. Hartmann o Lundin var giganter i första. Hanzel/JD hoppas jag snäpper upp.
Bästa hemmaperioden så långt i kvarten. Absolut bästa förstaperre i serien, vi har ju ofta blivit ägda första perrarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hartmann o Lundin var giganter i första.
Hanzel/JD hoppas jag snäpper upp.
Bästa hemmaperioden så långt i kvarten. Absolut bästa förstaperre i serien, vi har ju ofta blivit ägda första perrarna.