{297}: Av det jag sett så tar jag Växjö mycket hellren Skellefteå, OM vi går vidare. Tror helt enkelt deras sätt att spela passar oss bättre. Om nu inte Luleå vinner vill säga.
Sputnik: Inser att jag blivit lite lurad av det där slutspelssträdet som cmore kör, jag var av uppfattningen att vi i så fall skulle få Frölunda eller Färjestad men så blir det ju inte. Ja hellre Växjö än Skellefteå, helt klart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer